Kampanie
reklamowe
Skuteczne kampanie sprzedażowe
SPRZEDAWAJ I ZDOBYWAJ
Zdobądź nowych klientów! Zwiększ sprzedaż!
Wykorzystuj efektywniej budżet reklamowy!
Sprawdź nasze efektywne kampanie reklamowe Facebooka Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, Google Ads. Sprawdź nasz bardzo korzystny stosunek ceny do jakości.
Dodatkowo analizujemy, zbieramy spostrzeżenia i rekomendujemy optymalne wykorzystanie budżetu.
83 krotny zwrot
z wydatków
na reklame!
EFEKTY
Realizujemy bardzo skuteczne kampanie sprzedażowe!
W kampanii “BLACK FRIDAY” osiągnęliśmy ROAS, czyli zwrot z wydatków na reklamę na poziomie ponad 83 razy większym niż wydatkowane środki!
Wyślij zapytanie.
Przygotujemy ofertę.
Jak działamy?
ZGODNIE Z PLANEM
Kampanie reklamowe Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, Google Ads… jest oparte na logicznym myśleniu. Tworząc koncepcje i scenariusz kampanii reklamowej dla danego kanału powinniśmy myśleć tak jak myślą Klienci naszej marki. Wiernie odwzorować scenariusz zachowań, skojarzeń i doznań i bodźców.
Skuteczna i nowoczesna kampania nie opiera się tylko na frazach i atrakcyjnych treściach reklamy… powinna być optymalną odpowiedzią na zapytanie Klienta. Naszego przyszłego klienta.
Jesteśmy Oficjalnym Partnerem Facebooka
Czy wiesz, że... ?
- możliwość interaktywnego kontaktu z administracja Facebooka
- zaawansowane narzędzia do analizy danych, które sprawią, że prowadzone przez nas kampanie będą jeszcze skuteczniejsze
- zaawansowane raporty i statystyki grup odbiorców
- dostęp do materiałów edukacyjnych i interaktywnych kursów online, wirtualne szkolenia.
Jak wybrać cele kampanii na Facebook?
Sprzedawaj i zdowbywaj
Wybór odpowiedniego celu jest związany z założoną strategią działań i optymalnym podziałem budżetu.
Na wybór konkretnych rozwiązań wpływa również etap, na jakim znajduje się rozwój naszego biznesu.
Cel: ZASIĘG
Dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów marki oraz zwiększenie jej świadomości wśród szerokiej społeczności.
Cel: SPOŁECZNOŚĆ
Rozbudowuje grono zaangażowanych fanów marki na profilu. Prawdziwi fani rekomendują produkty marki swoim bliskim i znajomym, wchodzą w interakcję.
Cel: AKTYWNOŚĆ
Wywołują interakcje pod postami. Polubienia postów, udostępnienia i komentarze. Jeżeli content jest interesujący dla konkretnej grupy, wiele z takich osób stanie się fanami marki.
Cel: KONTAKTY
Dotarcie z komunikatem do potencjalnie zainteresowanych ofertą osób, wypełnienie formularza kontaktowego i realna sprzedaż produktu.
Jakie są zalety kampanii ADS?
ZGODNIE Z PLANEM
Kluczowe przewagi kampanii reklamowej to oczywiście efekt w postaci pozyskania nowych klientów, sprzedaży produktów czy zwiększeniu rozpoznawalności marki.
Warto jednak wspomnieć o przewagach w stosunku do długofalowych działań w obszarze SEO.
Kontrola i optymalizacja — Pełna kontrola nad przebiegiem i kosztami kampanii. Mamy kontrolę nad okresem trwania działań, budżetem reklamowych i potencjalnym efektem.
Gwarancja emisji reklamy (o ile jest zgodna z regulaminem Google, Meta lub LinkedIn) – tworzone treści mają charakter reklamowy, tzn. odpowiadają naszym założeniom. W przypadku innych działań opieramy się na potencjalnym wyniku.
Targetowanie i grupa docelowa — W kampanii mamy możliwość różnicowania przekazu ze względu na profil odbiorcy. Możemy docierać z konkretnym komunikatem, do konkretnej grupy opierając się na różnych parametrach np. lokalizacji.
Kim jesteśmy?
DOBRZE ZAPLANOWANI
Jesteśmy agencją marketingową specjalizującą się w digital marketingu. Działamy na rynku od ponad 10 lat.
Wierzymy w prawdziwe partnerskie relacje. Ważne jest dla nas, aby każdy klient był zadowolony nie tylko z uzyskiwanych efektów, ale także z jakości współpracy.
Dlaczego My
DOBRZE ZAPLANOWANI
Jesteśmy profesjonalnym partnerem. Pracujemy z wiodącymi światowymi i polskimi markami. Zrealizowaliśmy dziesiątki projektów i nieustannie zdobywamy nowe doświadczenia.
Realnie określamy cele, odpowiedzialnie je realizujemy i wypełniamy zobowiązania. Dostarczamy efekty, bo dokładnie wiemy, co robimy.
Szewc nie chodzi bez butów...
Case STUDY
Czy wiesz jak, dotarłeś na tą podstronę?
Co sprawiło, że czytasz ten tekst?
Wyznajemy zasadę, że aby uczciwie sprzedawać rozwiazanie musimy sami potrafić z niego korzystać. Niezbędne są praktyczne umiejętności i przekonanie, że dane narzędzie rzeczywiście działa. Jest skuteczne. Dlatego nigdy nie sprzedajemy “rzeczy niepotrzebnych”.
Więcej wiedzy
Więcej praktyki
DOBRZE ZAPLANOWANI
Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na naszego BLOGA i poznaj praktyczne aspekty tworzenia i koordynacji kampanii.
Przeczytaj: