Strony www
i SEO.

Strona www
czy narzędzie marketingowe?

WIECEJ NIŻ... STRONY WWW

Nie robimy stron www… budujemy narzędzia komunikacji marketingowej.

Każdy z elementów witryny, systemu nawigacji, układu treści jest dokładnie przemyślany i zoptymalizowany.

Budujemy narzędzia służące realizacji konkretnego celu sprzedażowego, wizerunkowego, społecznościowego itp.

Sześć wyróżników

ZAPLANOWANA STRONA

www plan-min

ZRÓWNOWAŻONY DESIGN

Tworzymy przemyślane projekty. Równoważymy kreatywny design i kluczowe funkcjonalność. Stawiamy na pierwszym miejscu efekt i cel.

PEWNA GWARNACJA

Zapewniamy roczne wsparcie gwarancyjne. Wypełnianie naszych zobowiązań zostało potwierdzone opiniami naszych klientów

OSOBISTY KONTAKT

Począwszy od negocjacji, aż do zakończenia procesu komunikujesz się z osobistym kierownikiem projektu

RESPONSYWNOŚĆ

Konfiguracja i dopasowanie projektu witryny do czytelnego i atrakcyjnego przeglądanie treści 
na urządzeniach mobilnych (smartfony, tablety itp.)

ELASTYCZNOŚĆ

Budujemy strony oparte  o modułowy mechanizm zewnętrznego edytora treści zaimplementowanego do systemu WordPress.

Taki rozwiązanie techniczne pozwala na dynamiczną, płynną zmianę układu poszczególnych podstron oraz sprawne dodawanie nowych elementów. 

OPTYMALIZACJA

Optymalizacja graficzna i tekstowa serwisu. Wdrożenie narzędzi pozycjonujących SEO. Realizacja działań 
z zakresu pozycjonowania organicznego.

0 +
zrealizowanych projektów
0 +
Klientów
0
koordynator do projektu

Poznaj naszych klientów

plan-www-web-pack-min

Wszystko, co jest potrzebne i skuteczne

WIĘCEJ NIŻ... STRONY WWW

Tworzymy gotowe rozwiazanie, a zatem stronę internetową www jako kompletne narzędzie. Nie pytamy, co ma być na stronie, skąd dostaniemy teksty, jakie mając być zakładki, jaki powinien być kolor tła i zdjęcie na głównej stronie… Dlaczego?

Ponieważ budujemy narzędzie marketingowe służące określonemu celowi i aby zrealizować założony cel takie narzędzie musi być efektywne i funkcjonalne.

Koncepcja i projekt komunikacji

Praca koncepcyjna, weryfikacja dostępnych danych, realizacja koncepcji projektu komunikacji zgodnego z założonym celem powstania witryny oraz system identyfikacji wizualnej CI.

Plan i struktura witryny

Budowa funkcjonalnego planu witryny. Określenie kluczowych punktów komunikacyjnych. Nazewnictwo działów i punktów docelowych.

Programowanie i wdrożenie

Wdrożenie założonej koncepcji komunikacji. Realizacja elementów graficznych, zredagowanie i wlanie treści, programowanie systemu statystyk zewnętrznych i wewnętrznych. 

Optymalizacja i pozycjonowanie organiczne SEO

Optymalizacja graficzna i tekstowa serwisu. Wdrożenie narzędzi pozycjonujących SEO. Realizacja działań 
z zakresu pozycjonowania organicznego.

Materiały dodatkowe

Wybór, zakup i wdrożenie niezbędnych zdjęć licencjonowanych z uznanego banku zdjęć w ramach założonego budżetu.

Domena i Hosting

Instalacja i konfiguracja serwisu do usługi hostingowej. Roczny hosting witryny internetowej w cenie realizacji na dedykowanym serwerze 
o optymalnych parametrach. Opcjonalnie zakup wskazanej domeny w uznanej firmie rejestrującej.

seo plan etapy

Pozycja jest
bardzo ważna

WIECEJ NIŻ... SEO

Pozycjonowanie stron internetowych (Search Engine Optimization SEO) to działanie mające na celu zwiększenie ruchu organicznego do witryny dzięki pracy nad pozycją w wynikach wyszukiwarek internetowych i tego, jak roboty skanujące widzą daną stronę.

Podczas przygotowania listy działań mających wpływ na poprawę indeksowania strony, bierze się pod uwagę wiele aspektów technicznych, psychologicznych, jak i porównanie z konkurencją.

seo2 plan-min

SXO czyli doświadczenie

WIĘCEJ NIŻ... SEO

SXO Search Experience Optimization to optymalizacja doświadczeń użytkownika.

To założenie tworzenia układu strony internetowej tak, aby jak najbardziej ułatwić obsługę i przeglądanie treści przez odbiorcę. 

Poznanie oczekiwań i preferencji użytkownika w kwestii odbioru treści strony jest najtrudniejszym elementem. Jest to  najczęściej wynikowa prób i błędów oraz bieżącego monitorowania statystyk.

Strona internetowa powinna być narzędziem marketingowym opowiadającym historię marki.

1-min