Plan na...
Kampanie reklamowe

Poznaj 2 w 1

WIECEJ NIŻ... KAMPANIE REKLAMOWE

To unikalne, elastyczne połączenie kampanii reklamowych Facebooka Ads i Google Ads w jednej atrakcyjnej ofercie.

Realizowane przez nas Kampanie FLEX tworzone są według indywidualnego scenariusza dla każdej z platform tak, aby wyniki były, jak najwyższe.

Analizujemy, zbieramy spostrzeżenia i rekomendujemy optymalne wykorzystanie budżetu.

ads flex-min
0 +
aktywnych kampani
0 +
Klientów
0
koordynator do projektu

Poznaj naszych klientów

plan facebook partner-min

Jesteśmy oficjalnym partnerem Facebooka

Czy wiesz że...?

Jesteśmy w elitarnym gronie agencji będących oficjalnymi marketingowymi partnerami Facebooka. Co zyskują nasi Klienci?
  • możliwość interaktywnego kontaktu z administracja Facebooka
  • zaawansowane narzędzia do analizy danych, które sprawią, że prowadzone przez nas kampanie będą jeszcze skuteczniejsze
  • zaawansowane raporty i statystyki grup odbiorców
  • dostęp do materiałów edukacyjnych i interaktywnych kursów online, wirtualne szkolenia.

Jak osiągać efekty na Facebooku?

WIĘCEJ NIŻ... KAMPANIE REKLAMOWE

Tworzenie komunikacji na Facebooku często przypomina pisanie wierszy do szuflady…

Marka może mieć świetne pomysły, angażujące opisy i kreatywne grafiki, ale… nic się nie dzieje! Dlaczego?

 

 

plan-social-media-min

Budżet reklamowy
...a po co?

Odpowiednio dobrany język komunikacji, dostosowane do grupy docelowej koszyki tematyczne,  oraz zoptymalizowane plany publikacji to kilka czynników, które pomagają dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Niestety to może nie wystarczyć…

Ponieważ na przeszkodzie staje… sam mechanizm Facebooka. Łączne wydatki reklamowe stale rosną. Działania konkurencji się nasilają a wraz z nimi liczba postów sponsorowanych.

Promocja generującą decyzje zakupowe

Zasięg organiczny postów bardzo silnie spada a brak budżetu reklamowego bardzo znacząco ogranicza dotarcie i nie gwarantuje optymalnej dynamiki rozwoju profilu.

Rozwiązaniem jest odpowiednio dobrany i stargetowany budżet reklamowy. Kapitał na wsparcie publikacji, sprzedaż czy pozyskiwanie fanów marki.

Dotarcie do właściwej grupy docelowej

Kluczowe jest dotarcie do założonej grupy docelowej, czyli potencjalnych klientów produktu.

Przeprowadzenie skutecznych
i
zoptymalizowanych kampanii reklamowych na Facebooku, zdecydowanie zwiększa szanse na pozyskanie realnych klientów zainteresowanych produktem i kreatywnym komunikatem marki, oraz odpowiadających założonej grupie docelowej.

plan google-min

Jak osiągać efekty w Google Ads?

WIĘCEJ NIŻ... KAMPANIE REKLAMOWE

Projektowanie kampanii Google Ads jest oparte na logicznym myśleniu. Tworząc koncepcje i scenariusz kampanii reklamowej Google Ads musimy myśleć tak jak myślą Klienci naszej marki.

Skuteczna, nowoczesna kampania nie opiera się na frazach i atrakcyjnych treściach reklamy… jest optymalną odpowiedzią na zapytanie Klienta.

Więcej wiedzy. Więcej praktyki.

BLOG

Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na naszego BLOGA i poznaj praktyczne aspekty tworzenia i koordynacji kampanii. Przeczytaj:
PLAN-Coffee-Cup-min

Jak wybrać cele kampanii na Facebook?

WIĘCEJ NIŻ... KAMPANIE REKLAMOWE

Wybór odpowiedniego celu jest związany z założoną strategią działań i optymalnym rozdysponowaniem posiadanego budżetu.

Na wybór danego mixu rozwiązań wpływa również etap, na jakim znajduje się rozwój profilu. 

1-min
cel 01

Cel: ZASIĘG

Dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów marki oraz zwiększenie jej świadomości wśród szerokiej społeczności.

cel 02

Cel: SPOŁECZNOŚĆ

Rozbudowuje grono zaangażowanych fanów marki na profilu. Prawdziwi fani rekomendują produkty marki swoim bliskim i znajomym, wchodzą w interakcję. 

cel 03

Cel: AKTYWNOŚĆ

Wywołują interakcje pod postami. Polubienia postów, udostępnienia i komentarze. Jeżeli content jest interesujący dla konkretnej grupy, wiele z takich osób stanie się fanami marki.

cel 04

Cel: KONTAKTY

Dotarcie z komunikatem do potencjalnie zainteresowanych ofertą osób, wypełnienie formularza kontaktowego i realna sprzedaż produktu.

Szewc nie chodzi bez butów...

CASE STuDY

Czy wiesz jak, dotarłeś na tą podstronę? Co sprawiło, że czytasz ten tekst?

Wyznajemy zasadę, że aby uczciwie sprzedawać rozwiazanie musimy sami potrafić z niego korzystać. Niezbędne są praktyczne umiejętności i przekonanie, że dane narzędzie rzeczywiście działa. Jest skuteczne. Dlatego nigdy nie sprzedajemy “rzeczy niepotrzebnych”.

plan-Facebook-2021-min