fbpx

Digital MarketinG

Zobacz efekty

89000

prawdziwych fanów

pozyskaliśmy na profilu instagramowym marki Golden Rose w ciągu 18 miesięcy. Wzrost wyniósł ponad 830%. Celem było zbudowanie zaangażowanej społeczności, która docelowo przełoży się na wzrost sprzedaży. W tym okresie zrealizowaliśmy ponad 500 unikalnych zdjęć i odpowiedzieliśmy na ponad 20000 komentarzy.

16 tys. zł

złotych ekwiwalentu reklamowego AvE

tylko jednego posta na profilu UHU Kleje Polska. Ponad 1000 oznaczeń “Super” i 1614 komentarzy bez budżetu reklamowego!

0,01 zł

za jedną interakcję

w kampanii marki Marwit. Naszym zadaniem było przygotowanie animowanych kampanii Insta Stories promujących korzyści ze spożywania świeżego soku z buraka. Cel: Wskaźnik zapamiętania reklamy. 

Efekty: 

  • Koszt/wynik – 0,01 zł 
  • Wzrost wskaźnika zapamiętania reklamy – 6860
  • Zasięg – 126 075
  • Wyświetlenia – 241 027

5000

oddanych fanów marki

w 5 miesięcy na profilu marki SIKU Polska. Kreatywny pomysł i trafny content idealnie trafił do bardzo wąskiej grupy docelowej kolekcjonerów, rodziców i… rolników.

828%

wzrostu liczby wyświetleń

czyli liczby kontaktów użytkowników Facebooka z marką na profilu marki Pentel Polska w 30 dni. Dodatkowo wzrost o 463% aktywnych użytkowników i wzrost o 310% komentarzy do postów strony.

83 tys.

rekordowa frekwencja targowa

Efektywna promocja wydarzenia na profilu facebookowym przyciągnęła na wydarzenie najwyższą w historii liczbę uczestników. Założonym celem Warszawskich Targów Książki była liczba 20 tys. 

IDEALNA OFERTA

Wypełnij Brief już teraz!
Przygotujemy optymalną ofertę!