Social Media Ninja? Jak nie robić SM?
Social MEdia / digital marketing
Kto polubiłby fanpage kleju? I czy Social Media Ninja poradziłby sobie z prowadzeniem profilu Wyższej Szkoły Klejenia UHU?
...ale jak wy to?
Zbudowanie komunikacji skierowanej do wymagającej grupy docelowej marki wymagało wyjścia poza standardowe sposoby budowy content marketingu w SM. Marce zależało na wzroście zasięgu, rozpoznawalności marki i docelowo sprzedaży produktu, operując na dość ograniczonym budżecie. Osiągnęliśmy to, dzięki dogłębnej analizie potencjału grup docelowych odbiorców i postawieniu na wyrazisty angażujący kontent o potencjale viralowym.
Przejmując profil, zastaliśmy niskie zaangażowanie i brak aktywnej społeczności. Stanęliśmy przed wyzwaniem nakłonienia odbiorców do polubienia klejów. Stworzyliśmy nową koncepcję odbiegającą od standardowej komunikacji i przekonaliśmy naszego klienta.
Dzisiaj chwalimy się 7-cyfrowymi wynikami na profilu UHU!
Profesjonalna koordynacja profilu Social Media to działania w trybie 24h na dobę. Stąd między innymi bierze się nazwa Ninja. Charakteryzuje go wszechstronność, ma oczy dookoła głowy, jest biegły w trendach internetowej społeczności.
Dlaczego więc Social Media Ninja to tylko kropla w morzu możliwości rozwoju marki w sieci?
✔️ Publikuje i moderuje treści
✔️Podąża za trendami i RTMami
✔️ Dba o layout i estetykę treści
Publikacje nie wyróżniają się na tle masy podobnego contentu
Brakuje spójności komunikacji marki
Reakcja ogranicza się do podążania za trendem, zamiast dotarcia do grupy docelowej
Stosowanie cross marketingu bez zgodności na wszystkich kanałach
Brak odwzorowania treści strony www w mediach społecznościowych
Wąskie spojrzenie na content marketing, brak alternatyw na personalizację projektu dla klienta
A Ty to umiesz?
Określenie Ninja mieści też w sobie zakres umiejętności tj. SEO copywriting, pozycjonowanie, analityczne myślenie, ustawianie i optymalizacja kampanii reklamowych, biegłość w profesjonalnych narzędziach marketingowych, a także adekwatne do stanowiska cechy osobowości.
Czy schemat działań Ninja umiejętnie połączy te wszystkie aspekty i wykreuje nową wizję na potrzeby klienta i wymagania potencjalnej grupy odbiorców marki?
Skuteczność działań marki w sieci zależy od tego, czy dzięki zbudowaniu efektywnych narzędzi marketingowych, marka samoistnie stanie się autorytetem. Czy jest to kwestia „publikuj i moderuj”? Ilość treści, jaką użytkownik jest zalewany w ciągu dnia, jest tak duża, że jego automatyczna selekcja wyklucza większość.
Dlaczego nie jesteśmy Social Media Ninja?
Bo powiemy Ci, kiedy Twój pomysł się nie sprawdzi i wskażemy realne „za” i „przeciw”.
Bo wskażemy Ci kilka alternatyw Twojego pomysłu i wspólnie wypracujemy złoty środek.
Bo wiemy, że każdy klient to nowy projekt i nowa możliwość na stworzenie niepowtarzalnej komunikacji w Social Mediach.
Kim jesteśmy?
DOBRZE ZAPLANOWANI
Jesteśmy agencją marketingową specjalizującą się w digital marketingu. Działamy na rynku od ponad 10 lat.
Wierzymy w prawdziwe partnerskie relacje. Ważne jest dla nas, aby każdy klient był zadowolony nie tylko z uzyskiwanych efektów, ale także z jakości współpracy.
Dlaczego My
DOBRZE ZAPLANOWANI
Jesteśmy profesjonalnym partnerem. Pracujemy z wiodącymi światowymi i polskimi markami. Zrealizowaliśmy dziesiątki projektów. Nieustannie zdobywamy nowe doświadczenia.
Realnie określamy cele, odpowiedzialnie je realizujemy i wypełniamy zobowiązania. Dostarczamy efekty, bo dokładnie wiemy, co robimy.