fbpx
social media ninja - content marketing

Co my w ogóle robimy? Social who?

Social MEdia / digital marketing

Kto polubiłby fanpage kleju? I czy Social Media Ninja poradziłby sobie z prowadzeniem profilu Wyższej Szkoły Klejenia UHU?

Ale jak wy to...?

Zbudowanie komunikacji skierowanej do wymagającej grupy docelowej marki wymagało wyjścia poza standardowe sposoby budowy content marketingu w SM. Marce zależało na wzroście zasięgu, rozpoznawalności marki i docelowo sprzedaży produktu, operując w dość ograniczonym budżecie. Osiągnęliśmy to, dzięki dogłębnej analizie potencjału grup docelowych odbiorców i postawieniu na wyrazisty angażujący kontent o potencjale viralowym.

koncepcja-ninja

Przejmując profil, zastaliśmy niskie zaangażowanie i brak aktywnej społeczności. Stanęliśmy przed wyzwaniem nakłonienia odbiorców do polubienia klejów. Stworzyliśmy nową koncepcję odbiegającą od standardowej komunikacji i przekonaliśmy naszego klienta.

Dzisiaj chwalimy się 7-cyfrowymi wynikami na profilu UHU!

doba-artykul-ninja

Profesjonalna koordynacja profilu Social Media to działania w trybie 24h na dobę. Stąd między innymi bierze się nazwa Ninja. Charakteryzuje go wszechstronność, ma oczy dookoła głowy, jest biegły w trendach internetowej społeczności.

Czemu więc Social Media Ninja to tylko kropla w morzu możliwości rozwoju marki sieci?

✔️ SMN realizuje na profilu plan klienta
✔️
Publikuje i moderuje treści
✔️
Podąża za trendami i RTMi
✔️
Dba o layout i estetykę treści

❌ Publikacje nie wyróżniają się na tle masy podobnego contentu
❌ Brakuje spójności komunikacji marki
❌ Reakcja ogranicza się do podążania za trendem zamiast dotarcia do grupy docelowej
❌ Stosowanie cross marketingu bez zgodności na wszystkich kanałach
❌ Brak odwzorowania treści strony www w mediach społecznościowych
❌ Wąskie spojrzenie na content marketing, brak alternatyw na personalizację projektu dla klienta

umiesz-art-ninja

A Ty to umiesz?

Określenie Ninja mieści też w sobie zakres umiejętności tj. SEO copywriting, pozycjonowanie, analityczne myślenie, ustawianie i optymalizacja kampanii reklamowych, biegłość w profesjonalnych narzędziach marketingowych, a także adekwatne do stanowiska cechy osobowości.

 

Czy schemat działań Ninja umiejętnie połączy te wszystkie aspekty i wykreuje nową wizję na potrzeby klienta i wymagania potencjalnej grupy odbiorców marki?

Skuteczność działań marki w sieci zależy od tego, czy dzięki zbudowaniu efektywnych narzędzi marketingowych, marka samoistnie staje się autorytetem. Czy jest to kwestia „publikuj i moderuj”? Ilość treści, jaką użytkownik jest zalewany w ciągu dnia, jest tak duża, że jego automatyczna selekcja wyklucza większość.

 

admin-2-art-ninja

Co więc sprawia, że użytkownik zostaje z marką, opowiada o niej znajomym, zwraca uwagę na ich produkty w sklepie i korzysta z nich, chce być przez nią zauważony?

To, że za profilem marki kryje się admin – osoba, umiejętnie budująca komunikację, aby utożsamiać się z odbiorcami i na odwrót. Według nas to wiedza, doświadczenie i pewność w działaniach, a nie spryt Ninja.

Dlaczego nie jesteśmy Social Media Ninja?

diamon-ninja

💡 Bo powiemy Ci, kiedy Twój pomysł się nie sprawdzi i wskażemy realne “za” i “przeciw”.
💡 Bo wskażemy Ci kilka alternatyw Twojego pomysłu i wspólnie wypracujemy złoty środek.
💡 Bo wiemy, że każdy klient to nowy projekt i nowa możliwość na stworzenie niepowtarzalnej komunikacji w Social Mediach.

Na koniec…

Lubimy rozmawiać i dyskutować, a jeszcze bardziej lubimy PLANować i tworzyć niekonwencjonalne rozwiązania. Jeśli potrzebujesz czegoś więcej niż schemat działań Social Media Ninja, odezwij się do nas!