social media ninja - content marketing

Social Media Ninja? Jak nie robić SM?

Social MEdia / digital marketing

Kto polubiłby fanpage kleju? I czy Social Media Ninja poradziłby sobie z prowadzeniem profilu Wyższej Szkoły Klejenia UHU?

koncepcja-ninja

...ale jak wy to?

Zbudowanie komunikacji skierowanej do wymagającej grupy docelowej marki wymagało wyjścia poza standardowe sposoby budowy content marketingu w SM. Marce zależało na wzroście zasięgu, rozpoznawalności marki i docelowo sprzedaży produktu, operując na dość ograniczonym budżecie. Osiągnęliśmy to, dzięki dogłębnej analizie potencjału grup docelowych odbiorców i postawieniu na wyrazisty angażujący kontent o potencjale viralowym.

Przejmując profil, zastaliśmy niskie zaangażowanie i brak aktywnej społeczności. Stanęliśmy przed wyzwaniem nakłonienia odbiorców do polubienia klejów. Stworzyliśmy nową koncepcję odbiegającą od standardowej komunikacji i przekonaliśmy naszego klienta.

doba-artykul-ninja

Dzisiaj chwalimy się 7-cyfrowymi wynikami na profilu UHU!

Profesjonalna koordynacja profilu Social Media to działania w trybie 24h na dobę. Stąd między innymi bierze się nazwa Ninja. Charakteryzuje go wszechstronność, ma oczy dookoła głowy, jest biegły w trendach internetowej społeczności.

Dlaczego więc Social Media Ninja to tylko kropla w morzu możliwości rozwoju marki w sieci?

✔️ SMN realizuje na profilu plan klienta
✔️ Publikuje i moderuje treści
✔️Podąża za trendami i RTMami
✔️ Dba o layout i estetykę treści

❌ Publikacje nie wyróżniają się na tle masy podobnego contentu
❌ Brakuje spójności komunikacji marki
❌ Reakcja ogranicza się do podążania za trendem, zamiast dotarcia do grupy docelowej
❌ Stosowanie cross marketingu bez zgodności na wszystkich kanałach
❌ Brak odwzorowania treści strony www w mediach społecznościowych
❌ Wąskie spojrzenie na content marketing, brak alternatyw na personalizację projektu dla klienta

umiesz-art-ninja

A Ty to umiesz?

Określenie Ninja mieści też w sobie zakres umiejętności tj. SEO copywriting, pozycjonowanie, analityczne myślenie, ustawianie i optymalizacja kampanii reklamowych, biegłość w profesjonalnych narzędziach marketingowych, a także adekwatne do stanowiska cechy osobowości.

admin-2-art-ninja

Czy schemat działań Ninja umiejętnie połączy te wszystkie aspekty i wykreuje nową wizję na potrzeby klienta i wymagania potencjalnej grupy odbiorców marki?

Skuteczność działań marki w sieci zależy od tego, czy dzięki zbudowaniu efektywnych narzędzi marketingowych, marka samoistnie stanie się autorytetem. Czy jest to kwestia „publikuj i moderuj”? Ilość treści, jaką użytkownik jest zalewany w ciągu dnia, jest tak duża, że jego automatyczna selekcja wyklucza większość.

Dlaczego nie jesteśmy Social Media Ninja?

💡 Bo powiemy Ci, kiedy Twój pomysł się nie sprawdzi i wskażemy realne „za” i „przeciw”.
💡 Bo wskażemy Ci kilka alternatyw Twojego pomysłu i wspólnie wypracujemy złoty środek.
💡 Bo wiemy, że każdy klient to nowy projekt i nowa możliwość na stworzenie niepowtarzalnej komunikacji w Social Mediach.

Kim jesteśmy?

DOBRZE ZAPLANOWANI

Jesteśmy agencją marketingową specjalizującą się w digital marketingu. Działamy na rynku od ponad 10 lat.

Wierzymy w prawdziwe partnerskie relacje. Ważne jest dla nas, aby każdy klient był zadowolony nie tylko z uzyskiwanych efektów, ale także z jakości współpracy.

Kim jesteśmy
Dlaczego My

Dlaczego My

DOBRZE ZAPLANOWANI

Jesteśmy profesjonalnym partnerem. Pracujemy z wiodącymi światowymi i polskimi markami. Zrealizowaliśmy dziesiątki projektów. Nieustannie zdobywamy nowe doświadczenia.

Realnie określamy cele, odpowiedzialnie je realizujemy i wypełniamy zobowiązania. Dostarczamy efekty, bo dokładnie wiemy, co robimy.